måndag 14 september 2015

Växer

Måndag idag då, skönt med en ny vecka med nya möjligheter. Har varit på bvc idag och vägt och mätt Abbe. Han växer så det knakar. Nu väger han 5960g och är 63cm lång, stor kille. 
Jag är ju inte den typen som älskar att städa och sånt. Men nu när jag är mammaledig är jag ganska duktig (om jag får säga det själv). Så jag har till och med börjat ogilla när det är gammal disk på diskbänken. Men i helgen så har vi haft besök av Krille från Öland och då har jag slappat lite med disken och igår när jag skulle fixa den så fick inte allt plats i diskmaskinen och jag blev lite haft sur för att det inte fick plats. Är det en varning att jag blivit galen?
Vet inte men nu måste jag gå och disk och tvätta...
Förts bara mys lite i soffan!

//Cajza

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar