lördag 12 september 2015

Aj

Jag har haft något på benet i ett par år, ser ut som en vårta. Och folk (särskilt min mor och mina systrar) har sagt till mig att jag ska gå och ta bort den, men jag har inte riktigt fått loss tummarna och gjort det. Men för ett par veckor sedan beställde jag en tid för att göra det. Så i går låg jag under kniven och gjorde en "skönhets operation". Jag är ju den nervösa typen när det gäller allt med sjukhus och läkare och sånt. Så natten till igår drömde jag mardröm om det också. Men det gick bra och det blev fem stygn så jag måste dit en gång till och vara nervös. Men bättre det än att ha skiten på benet. Men idag gör det ont och jag känner hur det spänner i såret/ stygnen och det är väldigt obehagligt.
Som jag sa innan är jag lite känsligt och igår när mor skulle byta plåstret så tittade jag på såret och jag blev helt illamående och det började snurra lite. Så Fredde eller mor får byta plåster nästa gång också för jag klarar inte av det...


Jag tänker inte lägga in en bild på det!
Här får ni ett kort från Tydingesjön i Torsdags.

//Cajza

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar