tisdag 22 september 2015

Diska och lingonsylt

Idag är en sån där dag som jag har gjort mycket. Jag gick upp tidigt idag och målade väggen i vardagsrummet. Sen åt jag frukost framför nyhetsmorgon och stället i ordning allt på sin plast i vardagsrummet igen. Nu är det bara slippa lite på den andra väggen och tapetsera den också sen är vardagsrummet äntligen klart... 
Igår när jag var hos mor så fick jag hela mormors gamla fin servis med mig hem så jag har diskat upp och ställt in den i skåpen.Vill ju inte diska den i diskmaskin så att det går sönder eller tappar färg. Så det tog sin lilla tid. Fick också 1 kg  lingon som jag har gjort sylt av idag. Den blev god... tror jag iallafall. Nu ska jag leka på golvet med Abbe en stund och sen kommer Ida på besök.
Nya underlägg till bordet
och
bytt gardiner i förgår

Nymålad vägg


//Cajza

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar