onsdag 16 september 2015

Indjudningskort och hosta

Idag är en dag som jag har hunnit med mycket, tycker jag iallafall. Dag började ju med mys i sängen med min lilla prins och fortsatte med målning av en vägg, sedan åkte jag till mamma och pappa och åt middag. Mormorsfisk riktigt gott som vanligt. Sen gick jag in till Tesan och gjorde inbjudningskort till dopet. Jag blev väldigt nöjd med den om jag får säga det själv. Sen åkte jag hem och Fredde hade lagat middag och efteråt gick vi en runda till affären. Avslutade kvällen med lite buskis, brännvin i kikaren. Men mellan  allt detta har Abbe haft lite host. Han har betet sig som vanligt anners idag så jag ska avvakta till imorgon och ringa bvc och se om det är något som behövs kollas upp.

//Cajza

1 kommentar:

  1. Ja, inbjudningskorten blev fina!
    Hoppas Abbe inte blir sjuk, för det är ju inget kul!😥💚

    SvaraRadera