onsdag 9 september 2015

Frisk...

Som tur är blev inte mina sjukdagar så många, bara en...skönt. Varför blir man alltid sjuk så här början av hösten? Eller det vet jag ju förresten. Man(läs:jag) går ut med för lite kläder på sig och tror att det fortfarande är sommar och tänker inte på att det bara är 13 grader ute. Så när jag gick ut och gick en promenad idag så pälsade jag på mig men en tunn långärmat och en tjocktröja. Jag blev väldig varm i det kan jag säga. Jag tror att det kommer bli en lång vinter i år för i natt när jag var uppe och gav Abbe sin nattamat så stod det -1 grad på termometern. Men varför inte en lång vinter när vi hade en så kort sommar. Men men jag har ju tid att skotta snö i år.
Bild från förra hösten!

//Cajza

1 kommentar:

  1. Hösten kan verkligen vara härlig! Alla färger och man kan med gott samvete sitta inne o mysa!

    SvaraRadera