fredag 18 september 2015

Äntligen FREDAG

Jag tycker att den bästa dagen i veckan är fredagar. Veckan är slut och Fredde kommer hem tidigt från jobbet och man vet att i helgen kommer det hända något roligt. Denna helgen ska vi åka till Karlskrona och hälsa på Linnéa med familj och det ska bli super roligt. Roligt att hitta på saker tycker jag. I morgon ska vi gå på bomässa och det ska bli kul. Det finns en affär i Karlskrona som hete Enkla och dit går alltid Tesan och mor när de är i där, men jag tror jag aldrig har varit i den affären vilken är väldigt konstigt.... Så hade tänkt att det var på tiden att jag kanske ska gå dit så ska försöka göra den nån gång i helgen också.
Abbe mår bra igen, nästan. Han är lite snuvig fortfarande men inget han verka bry sig om så mycket. Han är lika glad som vanligt. 
För ett par dagar sedan upptäckte jag att Sune hade fått en stor böld under örat. Såg ut som han hade blivit biten eller någon liknande. Men jag avvaktade lite och såg vad som hände med den.  Och i går när Fredde skulle tvätta där så gick det hål på den och det kom ut massa var blandat med blod och jag vill ju se hur det såg ut. Det skulle jag inte gjort! Jag höll på att spy, det var riktigt äckligt. Usch bli äcklad bara jag tänker på det!
Men han mår bra ändå!

//Cajza

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar