torsdag 4 juni 2015

Vad ska jag sy??

Ja det är den stora frågan just nu. I söndags fick jag en symaskin utav Freddes mormor och det är något som jag har önskat mig väldigt länge. Men nu när jag har en så vet jag inte vad jag vill sy eller behöver sy. Och om jag nu skulle komma på något och sy så har jag inte tyg och sånt till det hemma. 
Jag köpte lite tyg när jag  var på Ullared i går men när jag googlar på saker som är lätta att sy så har jag inte tillräckligt med tyg för att sy det. Kuddar är något som jag är bra på att sy och det har jag ju tyg till för kuddar kan ju vara hur små eller hur stor som helst, men det vill jag inte sy för det kan jag ju. Skulle vilja prova något nytt. Jag skulle också vilja sy något till bebisen men jag vet inte vad, en nalle kanske? men är det svårt? Eller så kanske en  ammningskudde eller ett babyneste? Men allt detta har jag nog inte tyg till eller tråd för den delen... jaja jag får väl sova på saken.

//Cajza

1 kommentar:

  1. Kolla på pinterest! En oändlig källa till inspiration! :)

    SvaraRadera