tisdag 16 juni 2015

Ännu en dag

Ja så har ännu en dag gått. Hände inte så mycket idag. Fredde har varit hemma från jobbet för han har blivit förkyld. Vi var och hälsade på Robin och Ida som köpt hus här i Lönsboda och gav dem en inflyttningspresent. Det var ett fint hus men det slår inte vårt lilla palats. Jag har städat lite i källaren idag. Vi fick en släng av översvämning i lördag vid åskskuren som jag berättade om. Så jag plockade bort lite blöta kartonger och så som låg på golvet. Funderar på att åka med dem till tippen i morgon så man bli av med skiten, men får se om jag orkar. Jag sover väldigt mycket nu för tiden. Ungefär 9-10h varje natt och sen 1-2 h på eftermiddagen, passar på nu för det blir kanske inte så mycket sen när lillen kommer. 
Sune sover också mycket!

//Cajza

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar