torsdag 4 juni 2015

Ullared

Igår var jag, min mor, syster och Ann-Christine på Ullared, eller Gekås som det egentligen heter men man aldrig säger. Vi åkte kl 8.00 och var hemma runt 19.30 och där emellan blev det en del fynd och annat skoj. Jag hade ingen plan för vad jag skulle köpa när jag åkte dit utan följde mest med som sällskap. Men ändå var jag 1500 kr fattigare när jag åkte där ifrån. Jag köpte bland annat lite schampo, balsam och deo och såna saker, sen lite inredningssaker, ramar och lite kläder till mig och Fredde. Jag hittade nästan ingenting till bebisen för jag hade ju nästan köpt allt vi behövde sist jag var där. 
Idag har vi snickaren här som håller på att sätta upp väggar till vårt nya badrum på övervåningen. Det bankas och låter allmänt mycket och det är positivt (hoppas jag). Vi har en plan att övervåningen skall vara klar till jul så vi får väl se hur det går men det känns som en lätt match just nu. 

//Cajza

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar