onsdag 17 juni 2015

Tvätt och tipp

Jag orkade åka till tippen idag. Känns skönt att bli av med skiten så att jag nu kan fylla på med mer skit... Eller hur är det? Jag har även tvättat idag. Har inte så mycket tvätt så det blev bara tre maskiner, mörktvätt, ljustvätt och underkläder. Lagom så att det inte blir ett berg. Gillar inte tvätta så mycket så försöker göra det ofta så att jag slipper bergen sen. Det är inte soligt idag och har regnat lite nu på eftermiddagen så fick hänga det inne och det torkar inte lika snabbt inne som det gör ute så den får hänga i källaren tills imorgon.
Har beställt hem fler provglasögon idag också, Dem jag beställde hem förra gången var inga jag fastnade för så får se om det bli bättre denna gången. Hoppas de hinner komma tills imorgon så jag slipper vänta till efter midsommar, men posten brukar vara ganska snabb tycker jag.
Tesan ska låna vår bil i morgon så vi ska åka och lämna den ikväll och bjuda pappa på mat. Får ta hand om honom nu när mamma åkt till Karlskrona tills imorgon. Tur han har en så snäll dotter.

//Cajza

1 kommentar:

  1. Ja, det är tur det och att jag har en snäll syster som lånar ut sin bil! :)

    SvaraRadera