måndag 15 juni 2015

Sommarblommor

Jag försöker att ta en morgonpromenad varje dag för att hålla igång. Det funkar ganska bra tycker jag. Bruka äta frukost till nyhetsmorgon och när det är slut kl 10.00 så gå jag ut och gå. Det har ju varit så skönt väder nu ett tag också så man behöver ju inte pälsa på sig för att gå en promenad. Det är inte så långa promenad jag går för det orkar jag inte, blir trött snabbt och får lite sammandragningar när jag går. Men jag har en app (Runkeeper) som jag har kopplat till appen ICA hälsorabatt. Gör man det får man en vis procent rabatt för varje aktivitet man gör och jag har precis börjat men jag är upp i 5%. Högsta rabatten man kan få är 25% och då måste man gå totalt 40 km och det är mitt mål. Men eftersom jag inte orkar gå så långt åt gången så tar det lite tid men tid har jag ju gott om just nu. 

Plockade lite blommor vid vägkanten idag. Härligt med en riktig midsommarbukett så här dagarna innan.

//Cajza

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar