tisdag 2 juni 2015

Pizzabullar

Andra dagen på föräldraledigheten och jag har fortfarande saker som ska göras. Jag var lite orolig för att jag inte skulle hitta på något att göra och bara sitta i soffan och kolla på film. Men idag har jag, efter frukosten, varit ute på en liten promenad. Går inte så långt för jag blir så himla kissnödig när jag rör mig. Jag går säkert på toa 4-5 gånger per timme. 
När jag kom hem bakade jag pizzabullar, de blev super goda och jag har redan ätit tre stycken. Sen har jag gjort vid lite i vår datahörna som vi fixade igår. Vi har precis köpt en ny dator så vi har gjort lite plats till den i vår gästrum så länge. Sitter förresten vid den nu och skriver och den funkar super bra. Men du ska jag gå och duscha, sen börja med maten och snart kommer Fredde hem.
Så än så länge har jag fullt upp om dagarna.



//Cajza

1 kommentar: