söndag 14 juni 2015

Prinsbröllop och värme

Igår var en jobbig dag. Det var så varmt ute och jag mådde inte så bra av värmen. Kände mig orkeslös så allt jag orkade göra var att ligga på soffan och kolla på prinsbröllopet. Jag tror att det har med graviditeten att göra för så burkar jag inte må när det är varmt. Men idag har det också varit varmt men det har blåst lite så inte så jobbigt. Så på förmiddagen klippte jag gräset. Lagom syssla för en gravid att bara åka runt på en åkgräsklippare i 20 minuter, sen har jag legat i solstolen och solat och läst en bok. Framåt kvällen åkte vi och handlade och jag gick på en promenad. Nu lagar Fredde mat och jag slöläser lite bloggar och kollar lite bebissaker på nätet. 
Men tillbaka till gårdagen...Vilket fint bröllop det var... Fredde och jag åkte till mina päron och syster lagom till vigseln skulle börja där blev vi bjudna på tårta och sen till kvällsmat köpte vi pizza. Ingen som ville lämna tv och missa något viktigt för att laga mat. Sen åkte vi hem och fortsatte att titta. Helt plötsligt började det åska och det började regna jätte mycket så tv:n tappade kontakten parabolen, men som tur var hade vi plattan jag kunde titta på så jag missade inget!

//Cajza

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar