söndag 1 juli 2012

Söndagsmys

När jag skulle gå och lägga mig i går så ställde jag klockan på 9.00 men sen tänkte jag - nej varför ska jag det jag är ju ledig i morgon. Så jag stängde av det igen. När jag vaknade i morse kl. 11.23 tänkte jag - jag skulle ställt klockan. Men jag har inte varit trött i dag iallafall. 
Idag när Fredrik kom hem efter jobbet ville han åka till biltema så det gjorde vi. Där köpte han massa med saker till bilen och två kattskålar till Zigge. Sedan åkte vi vidare in till stan för att äta lite middag. Det visade sig att han skulle bjuda mig på fyra små rätter på en thai restaurang. Det var gott. När vi gick till bilen var Åhlens öppet så vi gick in där och där köpte han ett par shorts och ett linne till mig, jag har nog väldens bästa pojkvän! 
Skålarna till Zigge

Det var mycket gott!



Shorts och linne

//Cajza

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar