måndag 2 juli 2012

Gåvor

Igår kom alla hem från deras mini semester och det betyde att det trillade in gåvor till mig från alls håll. Av Tesan fick jag en halsduk för att jag passat hennes katt, av Linnea fick jag en skål för att jag passat hennes kattor och av mor och far fick jag en handduk och två porslin hjärtan för att jag passat deras blommor.

Idag har jag och älsklingen varit i lursjön, vi hade tänkt att bada. Men det blev lite ändring. Det var 19 grader i vattnet men det var kallt i luften så vi skippade det. Nu ska jag gå och städa på mitt rum lite.







// Cajza

2 kommentarer:

  1. Passat kartor och mor och får har varit ut och rest??? Är du full eller?? :)

    SvaraRadera
  2. Du skulle passa våra kattor inte våra kortor, därför våra kattor var jätte hungriga;-)

    SvaraRadera