lördag 28 juli 2012

Morötter & keso

Idag har varit en sån där dag som man egentligen kunde varit utan. Jag vaknade i morse och var trött och sen har jag varit trött hela dagen. Det vill liksom inte gå över, det bara hänger kvar. Fredde har jobbat hela dan och ska jobba till i morgon så där blev det inget påhitt. Jag hade ju lite att göra iallafall. Jag fick ju ett uppdrag att vattna Lenas blommor medan hon var på semester. Så det har jag gjort och sen följde jag med mor och handlade. För att göra dagen piggare tänkt jag att nu ska här lagas mat och bakas bullar. Så jag lagade köttbullar,potatis och sås till mor och far.Och sen bakade jag morot och keso bullar/bröd. Jag gjorde hälften av degen som bröd och hälften som bullar. Det blev goda.Receptet hittar ni här
Men trotts att jag har gjort det så blev jag inte piggare så nu ger jag upp och lägger mig i soffan resten av kvällen!


//Cajza

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar