måndag 16 juli 2012

Äntligen inlägg

Det var länge sedan för att inte säga väldigt länge sedan jag gjorde ett inlägg, men som man brukar säga bättre sent än aldrig. Så nu kom det bättre sent!

I helgen har kalasen avlöst varandra. I fredags hade jag och Therese födelsedagskalas, jag fyllde 18 och hon fyllde 34. Och sen kom lördagen då firades det att Wilda fyllde 2år, siste men inte minst bjöd min faster Iaa på kalas i går. Så mycket kalasande blev det men trevligt var det. I lördags hann jag, Fredrik, Linnea, Martin och Ängla med en liten tripp till Ystad också. Mycket trevlig stad med trevligt sällskap. 
Idag är det måndag igen och jag har städat på mitt rum och senare idag ska jag och min kära moder på en utflykt till Glimåkra bibliotek. Och i kväll kommer Ängla till mig för att sova över, trevligt.

Gammal bild på mig och Ängla

//Cajza

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar