lördag 30 juni 2012

Tuppeware

Lördag idag och solen har skinit hela dan, vad tror ni jag har hittat på då?
Jo, jag har solat och städat. Helt plötsligt visade det sig att alla skulle lämna skåne i helgen. Mor och far åkte till Eskelstuna, Linnea och Martin åkte till Ullared, Tesan åkte till Ullared, Wicto åkte till Falkenberg och Fredrik jobbar så jag blev själv hemma. Så när jag hade solat halva dagen bestämde jag mig för att städa i mor tuppeware skåp. Och jag städade med det blev inte så mycket bättre egentligen, för när jag skulle sätta tillbaka allt så började jag att sätta det fint men när jag upptäckte att jag aldrig kommer få det fint, med alla de skålar och flaskor och allt annat så bestämde jag mig för att bara få in allt i skåpet igen. 
Detta är inte allt såklart!

//Cajza

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar