söndag 24 juni 2012

Regn

Idag har nog regnat precis hela dagen, när jag vaknade regnade och nu ska jag snart sova och gissa vad det gör? REGNAR. Men det kan vara ganska mysigt också när det regnar, om det gör det lite lagom vilket det inte har gjort nu. Jag är längtar tills det bli sol och 25 grader.
Idag har jag inte gjort så mycket, det gör man nästan aldrig på söndagar tycker jag. Men jag har iallafall hjälp  älsklingen att sälja sin motorcykel så lite nytta har jag gjort. Sen nu ikväll tänkte vi att vi skulle hitta på något, så vi åkte till Åhus. Men dit ska vi åka en annan dag när det är varmare och soligt.
Nu lägger jag mig i sängen och läser lite i " Du och jag i trafiken" och sen sover vi.
Imorgon väntar nya äventyr så då får vi vara pigga tills dess.

Motorcykel äntligen såld!
Mycket regn blev det

// Cajza

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar