måndag 20 augusti 2012

Sommarlovs slut

Nu är det slut på sommarlovet. Idag är det sista dagen och i morgon börjar skolan och allt det vanliga igen. Eftersom mor hade lovat mig att vi skulle hitta på något roligt innan skolan började bestämde vi oss för att åka till Ikea. Så jag, mor och Linnea packade in oss i bilen och sen begav vi oss av till Älmhult. Där gick vi runt i drygt två timmar med en lunch paus också såklart. Jag köpte lite saker till min Fredde. Fyra assietter,  sex mattallrikar och ett sett bestick. Tallrikarna var på rea. Så nu kan han bjuda fler på middag än bara fyra. Sen köpte jag tre små ljuslyktor med rosor på till mig och sen fick jag en stickad filt av mamma. Nöjda och belåtna åkte vi hem och nu ska jag gå ut i solen och sola. Jag har tänkt att slappa den sista dagen på mitt lov för i morgon börjar allvaret.





//Cajza




1 kommentar: