fredag 10 augusti 2012

Monopol

Idag har jag varit ledig från Änglavakten och då har jag haft tid att göra ingenting alls. Jag började med att stiga upp och inte göra något, sedan fortsatte jag med att laga mat ( mamma och jag hjälptes åt), sedan damsög jag bilen, var ute och gick en runda och sen åkte jag till Linnea för att spela lite monopol. Alla som känner mig vet ju att jag är ganska snål av mig och då kan jag berätta för er att jag är även snål när jag spelar  monopol. Jag väntar lite med att köpa gator, och sen köper jag kanske ett, max två hus. Det lönade tyvärr inte sig i slutet då Linnea vann! Men jag hade väldigt roligt under tiden. Och vi tog även två pauser i  spelande då vi åt och fikade.
Nu ska jag gå och lägga mig för att var pigg till morgondagens föreställning!


//Cajza

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar