lördag 18 augusti 2012

Småland

Igår var jag, mor, Linnéa och Ängla i stan. Linnéa skulle på ett möte och jag skulle träffa min praktikplats. ( jag skulle även ha övningskört, men det blev ändrat). Så medans vi väntade mella våra träffar så passade vi på att leka på den nya lekplatsen i Tivoliparken. Hade jag varit två tre år hade det nog varit mitt favoritställe. Där finns vatten leksaker och när man är barn är inte det bästa att leka i vattnet då. Ängla tyckte det och många barn med henne.
Sen begav vi oss hem. Väl hemma väntade min Fredde på att vi skulle köra till småland. Så in med väskan i bilen sen begavs det av. Mot skogen!
Idag hjälpte vi Freddes mamma med att byta soffa, hon hade köpt en i Oskarshamn. Så idag var första gången jag var där. Nu i kväll har vi varit på fest med hans kompisar. Trötta och glada kryper vi nu ner i sängen.
// Cajza

1 kommentar: