söndag 26 augusti 2012

Nu är det söndag igen

Jaha och så var det söndag igen. När jag var lite så hatade jag söndagar, men nu tycker jag dem är ganska roliga. Man kan sitta och slappa, sätta på en film eller läsa en bok eller vad som helst. Men när man var lite och hade lite spring i benen och man bara skulle vara hemma och inte göra något speciellt då var det skit jobbigt att bara slappa. Men i dag slappar jag. Jag har legat i soffan och tittat på ett avsnitt One tree hill och nu ska jag snart gå och lägga i en maskin tvätt. Sen efter det är det dags för att läsa lite i Du och jag i Trafiken. Det ända dåliga med den boken är att jag blir alltid så trött när jag läser den så jag somna oftast. Men jag ska försöka hålla mig vaken idag.
Igår var jag och Fredde på Ikea och köpte en liten hylla till köket. Det blev jätte fint! Vi köpte även sex vinglas och en bokhållare!

Va tycks?!

//Cajza

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar