torsdag 23 augusti 2012

Fredholms

Det var idag det hände om den hände. Och det hände för idag började jag på min praktik Fredholms.
Fredholms är en lunch restaurang som ligger i Kristianstad. Jag började där 07.30 så jag fick ta bussen från Broby 06.25. Men konstigt nog var jag inte trött när jag gick upp. Det kan ju kanske va för att det är första dagen och man är lite spänd och nervös. Jag hoppas dock att det är för att jag är en morgonpigg människa. Dock vet jag tyvärr att så inte är fallet. 
Jag börjar med att vara i kallskänken och sedan flyttar jag vidare till varmkök och bageri. Eftersom jag ska vara där till den 14/12 så har jag ju lite tid på mig att va på varje ställe. Idag fick jag hjälpa till och göra sallader och lite sånt pilli mojs. 
Nu sitter jag i soffan och vilar efter en hård arbetsdag. För imorgon gäller det igen!

//Cajza

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar