lördag 9 januari 2016

Skotta och åter skotta

  Vintern och snön kom ju till slut men dock en månad försent. Den skulle kommit i december istället. Men men bättre sent än aldrig, fast jag hade nog sagt aldrig... Fredde har fortfarande ont i ryggen så jag får skotta. Det är inte så kul. Jag skottade hela uppfarten i går och idag syntes inte det alls, så det var bara på det igen och skotta igen. Nu hade de dessutom plogat vägen här utanför så jag hade en stor vall att skotta bort, jobbigt. Men nu är det gjort och vad gör det ute? Jo snöar igen. Det är ju helt meningslös att skotta för det kommer ju bara nytt. Tror jag ska säga att jag också har ont i ryggen...
Men fint är det ute iallafall

//Cajza

1 kommentar:

  1. Här har snöeländet börjat smälta nu, så låt det vara, så löser det sig sv sig själv!

    SvaraRadera