måndag 18 januari 2016

Aj

   Jaha och där ramlade jag. Nej jag ramlade inte på en isfläck utomhus utan i trappan inomhus. Det var i morse när jag skulle gå på toa och jag hade fyra trappsteg kvar som benen bara vek sig under mig och jag ramlade ner och slog i foten. Katten som satt neranför trappa blev rädd och sprang för livet. Jag fick väldigt ont i foten efter fallet och kan knappt gå på foten. Och när jag väl kommit upp i sängen igen så får jag näsblod. Så det var ju en mysig morgon.

  Fredde har bandagerat om foten nu i kväll så då känns det lite med bättre. Så eftersom jag är skadad så frossar jag i ostbågar!

//Cajza 

2 kommentarer:

  1. Behöver du ha din kryckor, så morsan komma upp med dom! Jag har hört att ostbågar är bra mot skadade fötter! Puss på dig, sis!

    SvaraRadera
  2. Förresten, har du sett The Carrie diariet? Annars gör det!

    SvaraRadera