torsdag 26 mars 2015

Packning

Imorgon efter jobbet bär det av mot öland för mig  och Fredde. Vi ska hälsa på Fredde barndomkompis som också har blivit en bra vän till mig. Så idag har jag packat. Försökte få Fredde att packa men det gick inte så bra. Svaret jag fick när jag frågade om inte han kunde packa var: "Tänkte du skulle packa".
Men det gör jag gärna och då får jag med mig det som jag vill ha. Det som är lite konstigt med packning i mitt och Freddes förhållande är att när vi ska  åka någonstans tillsammans då ska jag packa både mitt och hans men när Fredde (eller jag) ska åka iväg själva då packar vi alltid vårt eget... borde vi (läs:han) alltid packa sitt egna?
Men ska också tilläggas att jag gillar och packa till Fredde för då åker bara de snygga kläderna ner.

//Cajza

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar