lördag 21 mars 2015

Fredagsmys

Fredagar är den bästa dagen på hela veckan tycker jag. För man har varit på arbetet och jobbat hårt hela dagen och när man kommer hem säger gubben till  mig att gå och lägga mig och vila en stund så fixar han maten. Middagen brukar också då vara något supergott och efter det är det tvmys med godis och läsk. Så ser mina och Freddes fredagar ut och jag älskar dem. Ibland har även Fredde storstädat huset eftersom han är ledig på fredagar så hinner han sånt då. Jag har den lyxen att min gubbe städa gärna vilket är bra eftersom jag hatar  att städa.
Igår var middagen fläskfile i smördegpacket med hasselbackspotatis,tzatziki och sallad. Supergott!!

//Cajza

2 kommentarer:

  1. Jag håller med, fredag är den bästa dagen!! Åå vad det låter gott!!

    SvaraRadera
  2. Jag håller med, fredag är den bästa dagen!! Åå vad det låter gott!!

    SvaraRadera