torsdag 19 mars 2015

Frozen yoghurt och chipsbuffé

Måste tyvärr säga att sötsuget har kommit till mig också. I början av graviditeten var jag inte sugen på nått som hade med godis,chips och sött att gör...men nu har det vänt. Är alltid sötsugen och alltid hungrig. Så i går när jag och Fredde va i Kristianstad så provade vi frozen yoghurt på hemmakväll och chips buffé på Coopcity. Var mer impad av frozen yoghurten än chipsbuffén men gillade dem båda. Hade jag bott i Kristianstad hade jag gått till hemmakväll varje dag och ätit så det är nog tur att vi inte bor där.
Idag har jag och Fredde varit på banken och fixat lite med lån och grejer, så nu ska vi börja med renoveringen på toan där uppe och barnrummet.

//Cajza

1 kommentar:

  1. Om en vecka finns det tre frozen yoghurt-ställe i stan! :)/Sis T

    SvaraRadera