torsdag 23 januari 2014

Torsdagsledigt

Idag har jag varit ledig, skönt. Jag gick och lade mig tidigt i går redan kl 21.30 och så vaknade jag vid åtta i morse. Det var skönt att få sova ut lite. Fredde kom hem från jobbet vid nio så då hade jag kaffet klart och smör, ost och medwurst framdukat och Fredde kom hem med frukostfrallor, mumsigt. Sen började vår dag. Vi åkte till Osby,till polisen. Nej det har inte hänt något egentligen. För tre månader sedan hittade Fredde ca 100 trisslotter i skogen när han var ute på promenad med Svea. Men vi lämnade in dem till polisen och det var ingen som saknade dem så vi fick tillbaka dem idag. Det var ca 800 kr i vinst och det köpte vi jeans till Fredde tyvärr fanns det inga till mig. Sen åkte vi till Emmislöv och åt mormors fisk(panerad spätta). Jag bakade smulpaj till fika som blev jätte god om jag får säga det själv. Sen begav det sig hem igen. Hemma fixade jag lite och nu tittar jag på Mia på Grötö. Snart dags att laga mat men vet inte riktigt vad?

//Cajza

1 kommentar:

  1. Det var en bra promenad;) En bra dag verkar ni haft det!! Vart har du köpt den fina lyktan!? Jättefin är den.!

    SvaraRadera