lördag 4 januari 2014

Ledig

Jag har varit ledig sen i tisdags och i dag är det sista lediga dagen. Så jag tänkte att då ska jag slappa riktigt mycket. Jag vaknade vid 8 men jag gick inte upp förrän vid 10, jag låg i sängen och myste med Svea och läste Amelia. Sen gick jag upp och tog på min slappkläder och jag satte mig i soffan och åt frukost. Men Svea tyckte jag var tråkig och la sina leksaker i mitt knä hela tiden så jag tänkte det är väl lika bra att gå ut och gå med henne. Så vi tog en lite runda i skogen och Svea badade i en bäck. Det var inte så rent vatten i bäcken så vi fick gå hem och bada. Sedan  dess har vi legat i soffan och tittat på film tills Fredde kom hem då jag städade lite. Nu ska jag komma på vad jag ska laga till middag ikväll... har ingen fantasi i dag....?

//Cajza

1 kommentar:

  1. Det ät Du värd en riktig slapp dag, kul du börjat skriva igen gillar verkligen det<3

    SvaraRadera