onsdag 15 januari 2014

Simtur

Idag har jag jobbat 7 till 15. Kändes konstigt att gå upp så sen och jobba. I vanliga fall har jag ju nästan slutat vid 7, eller inte riktig 12 iallafall. Men hela dagen har jag haft en känsla i kroppen... jag vill basta. Så när jag kom hem gick jag en promenad med Svea och sen åkte jag till simhallen och simmade lite och sen bastade jag. Riktigt skönt och jag ska nog gör det oftare. När jag simmade hade jag en låt på hjärnan, det var Monica Zetterlund- O vad en liten gumma kan gno. En bra låt att ha på hjärnan när man tränar tycker jag.

//Cajza

2 kommentarer:

  1. Mysigt! Jag har också tänkt att jag skulle åka o simma. Kanske redan imn - vem vet!? :) puss på dig, sis! ♡

    SvaraRadera
  2. Kan inte se bilden:( Härligt att basta och duktig du är!

    SvaraRadera