söndag 13 januari 2013

Härlig veckoända

Jag har haft en mycket härlig helg. Det började i fredags men att jag gick i skolan. Sovmorgon sen historia. Sen slutade jag klockan två och då körde jag hem och där väntade en promenad med Svea och Fredrik ute i skogen. Svea gick lös hela tiden. Hon börjar blir duktig nu och hon lyssnar när man kallar på henne. Fast hon har såklart lite valpsinne kvar. På gott och ont!
I lördags var jag i Lönsboda och hade en mysig dag med Svea (Fredrik jobbade). Och sen på kvällen var det filmkväll. Det blev sammanlagt tre filmen. Idag kom Linnéa, Martin och Ängla på besök. Ett trevligt besök med mycket bus och glädje. Vi satt även upp lite hyller och dylikt på väggarna i vardagsrummet.
Nu ska jag sov och i morgon väntar ännu en skoldag.   
Detta roade sig Svea med!

//Cajza

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar