tisdag 29 januari 2013

Fiskbuljong och shopping

Idag har jag varit i skolan hela dagen. Jag har jobbat så mycket jag kan med mitt projektarbete. Det är nu bara två veckor kvar tills det smäller. Men jag tror jag har det under kontroll. Idag prov gjorde jag min pasta och den blev god fast lite för sur, så nästa gång lite mindre citron. Sen gjorde jag fiskbuljong som jag ska ha till torsksoppan. Sen hämtade mor mig efter skolan och då åkte vi till Osby för lite shopping på  
" Gunnars". Det blev en present till far, linne till mor och en tröja till mig. Sen åkte vi hem och gjorde min favoritmat... spagetti och köttfärssås. Nu ska jag plugga historia och titta på farmen.
Tröjan jag fick av mor!


Jag saknar min älskade Freddeboy idag, extra mycket!

//Cajza

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar