onsdag 19 oktober 2016

Hemma dag

  Vilken bra dag det har varit idag. Jag har varit ledig och bara varit hemma. Jag har fixat lite med allt möjligt här hemma, så som tvätt, post, disk och soppor. Jag har även hunnit med ett par avsnitt Gillmor Girls och så har jag myst med Abbe i massor. Han har börjat gå nu och han är så söt när han kommer gående, man blir lika förvånad varje gång. Efter han gått och lagt sig nu ikväll  så tränade jag. Jag tycker att jag har börjat få lite rutin på att träna och det känns bra. Men det är nog för att jag har hittat en träningsform som jag gillar.
  Sen kom Fredde hem och då skulle jag klippa honom.  En stor utmaning, för han skulle klippa av tofsen. Men det blev bra om jag får säga det själv.

// Cajza 

1 kommentar:

  1. Låter som en härlig dag! Duktig faster kille är<3 Bild på Fredde i nästa inlägg tack ☺ Kram Ninna

    SvaraRadera