tisdag 25 oktober 2016

Förberedelser

  Idag ska jag börja packa inför Gotland ( som vi åker till imorgon). Jag har redan packat klart i huvudet så nu ska det bara göras praktiskt med. Jag har tvättat massa de senaste dagarna. För jag har använt kläder och skitat ner dem och sen kommit på att de skulle jag ju ha med mig till Gotland. Men nu är allt rent och det blir inte så mycket tvätt när vi kommer hem, förhoppningsvis. 
  Vi ska åka och köpa vinterskor till Abbe i eftermiddag. Har hittat några på nätet som jag gillar men jag vet inte vad han har för storlek så jag har inte kunnat beställa på nätet. 
 
Funderar på dessa. 
Eller kanske dessa. Men dessa är inte vattentät...
och det kan ju va bra att ha.
Här är en bild på Fredde och hans nya frilla :)

 //Cajza

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar