lördag 28 maj 2016

Start of summer meet

  Idag var det dags för crusing i Hässleholm. Abbe skulle självklart med så vi satte in hans bilbarnstol i jänken och det gick jätte bra. Vi var lite nervösa att det inte skulle gå att fästa den i en så gammal bil, men det var inga problem. Vi hämtade upp Tesan i Emmislöv och sen begav vi oss. Väl där fick vi stå i bilkö i ca  en timme, men den timmen gick ganska snabbt då det var mycket att titta på runt om. Inne på området tittade vi på "lite" bilar, fikade och gick på marknad.
  Jag är inget fan av offentliga toaletter och  här fanns det bara bajamaja. Jag gjorde mina behov snabbt och sen försökte glömma att jag gått på toa... äckligt. Sen körde vi och åt på Burger King, vad annars när man crusar liksom?  Sen körde vi nån timme på stan och sen for vi hem. 
  Abbe somnade som en prins när vi kom hem. Tog hårt på den lille med så mycket intryck men han var jätte duktig hela dagen (bortsett får lite gnäll för han var trött). 
  Nu ska jag också sova. Imorgon väntar jobb och det kan bli stressigt med tanke på att det är mors dag.
 God natt!






//Cajza

1 kommentar: