tisdag 15 mars 2016

Prova nya spisen

  På måndagar har det blivit nån sorts tradition att jag och Abbe åker till mina päron och äter lunch. Och det gjorde vi igår också. Eller jag åt inte bara den jag lagade den också, pannkakor. De har köpt en ny spis så jag var tvungen att prova den. Och den verkade vara bra, pannkakor är ju inte så mycket att laga egentligen när man ska prova ny spis.

 
Bus med morfar
Bus med morbror

                       
  

 Helgen med jobb gick bra. Det var roligt att jobba och komma ifrån vardagslunken lite. Jag stod mycket i kassan och pratade med folk. De verkar tycka att jag var duktig för de ringde i går och frågade om jag kunde jobba i helgen och visst kan jag det. Så Abbe och Fredde får en far och son helg till. 
  Nu ska jag påskpynta lite här hemma. 

//Cajza

1 kommentar:

  1. En helt okej spis! Kul med lite mer jobb o gött att ha gångavstånd dit.

    SvaraRadera