tisdag 22 mars 2016

Innebandy

  Ibland blir det inte som man har tänkt  sig och idag var en sån dag, fast den slutade bra ändå. Imorse frågade jag Ida om hon ville följa med på promenad men hon jobbade. Så vi fick gå själva. Det är ju i och för sig också skönt, särskilt när solen skiner. Sen skulle jag städa lite medans Abbe sov och allt bara jävlades. Jag fastnade med dammsugaren i allt och spillde ut vattnet i svabbhinken. Så jag var lite irreterad på allt så jag tänkte fjäska in mig på middag oss päronen...men de hade redan ätit middag idag... så det fick bli risifrutti och mackor till middag(lätt men gott och inte särskilt nyttigt). Ikväll skulle Fredde kolla på innebandy och Abbe har följt med de senaste gångerna så jag tänkte " jag kan väl också följa med. Det kan ju inte vara värre än här hemma ;)"  men det var faktisk riktigt roligt att kolla på, synd att det var näst sista matchen för denna säsongen. Men vad hade man förväntat sig med en sån "tur" dag som denna.
  God natt på er!

//Cajza

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar