fredag 1 maj 2015

Valborg

1 maj idag... tiden gå fort tycker jag, det var ju  precis jul. Men det är väl så det ska va allt rullar på och vi bara hänger med. Det var ju valborg igår och det firade jag inte så mycket. Jag köpte en ny grill på väg hem från jobbet så Fredde satte ihop den och jag fixade maten. Grilla majs är verkligen min stora favorit. Provade något nytt igår också, broccoli och blomkål i folie med lite persiljesmör och kryddor. Var ganska gott men ingen favorit. Efter maten åkte vi till Broby och lyssnade på skönsång från Tesan och kollade på brasan. Sen åkte vi hem till mina päron  och tände en liten brasa och fikade. Så nu är det ju meningen att våren ska vara här men när jag kollar ut ser det bara grått ut och på termometern står det -2 grader...

//Cajza

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar