söndag 17 maj 2015

Ännu en dag i paradiset

Vakna tidigt är inget konstig för mig längre... jag vaknar runt sju varje dag (om jag inte ska upp till jobbet) och kan inte somna om. Det kvittar om jag gick och lade mig kl 20 eller 03 för kl 7.00 slår jag upp ögonen och är pigg. Och så även idag. Men eftersom det är söndag och jag hade tänkt att ha sovmorgon så låg jag kvar i sängen till kl.10 men under den tiden hann jag med ett par toabesök, göra frukost på sängen till mig och Fredde och uppdatera mig vad som hänt på Facebook, Instagram och flertal bloggar.
Men till slut tog jag mig ur sängen och vi åkte till mina päron i Emmislöv där även Linnea med familj var på besök. Fredde hade med sig sin cross så han och Martin körde lite med den i skogen medans vi andra tittade på. Det är så fint i naturen just nu och att sen en glad sambo köra runt och sprätta upp jorden gör en glad.

//Cajza

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar