söndag 10 maj 2015

God morgon

Ligger i soffan hemma hos mina päron och lyssnar på när de andra sover. Ängla ligger i soffan brevid och andas djupt, mor och far snarkar i deras sovrum och från gästrummet hörs små ljud från Maximuz. Mor hade kalas igårkväll så jag sov över här,det var en mycket trevlig kväll och med god mat och sällskap. Men nu är det en ny dag och jag vaknar alltid  tidigt vilket de andra inte verkar göra. Får ser om de vaknar snart eller om jag skall behöva väcka dem, vet inte om det kommer uppskattas...
När jag körde till Emmislöv tog jag en bild på våren (jag stannade bilen när jag tog kortet). Älskar att det går mot grönska och sommar. Och mina blommor jag planterade har börjat titta fram under jorden...sommar sommar sommar....

//Cajza

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar