fredag 17 februari 2017

Helg

  Äntligen helg och jag är ledig. Idag har jag jobbat på en begravning. Det är ju kul att göra lite annorlunda saker på jobbet med just en begravning gillar jag inte att servera på. Jag vet inte riktigt hur jag ska bete mig. Ska man le och se glad ut eller ska man va allvarlig. Man vill ju inte se allt för glad ut när någon annan just tagit förväll från någon närstående. Och man kan ju inte säga hej och välkomna när man tar emot dem i dörren. De känns ju fel. Men men  jag var mitt glad jag iallafall för det känns ändå bäst tror jag....
   Fredde har åkt till Öland för helgen och han åkte direkt efter jobbet så Tesan passade Abbe tills jag slutade. Hon hade lagat mat lagom tills jag kom hem, perfekt ju. Sen har vi haft lite myskväll och nu åkte hon precis hem. 

Provade dessa linschipsen ikväll, supergoda!


Och nu ska jag gå och lägga mig. God natt

//Cajza

1 kommentar:

  1. Jo, jag tycker absolut att man ska se glad och trevlig ut även på begravningskaffet. Det är ju lite uppmuntrande!
    Det var en mysig kväll! <3

    SvaraRadera