torsdag 8 september 2016

Randiz

   Vissa dagar blir inte som man tänkt sig men kanske blir de bättre. Och idag var en sån dag. Jag behövde nya byxor till jobbet och jeans till vardagen. Så jag och Abbe åkte till Osby på förmiddagen  och shoppade på family house. Hittade två par byxor och en tröja till Abbe. Sen åkte vi hem igen och åt lunch och Abbe skulle vila middag. Men Fredde messade att han va i stan men jobbet och frågade om jag kunde åka in och hämta honom. Ja varför inte? Alltid kul att komma till stan. Fredde behövde också jeans så vi gick till JC och kollade in rean och hittade ett par jätte snygga Replay jeans för mindre än halva priset och jag "råkade" hitta ett par också. Så fyra par byxor för under 1000- lappen och då var två par märkes jeans. Såna fynd älskar vi.
  Sen skulle vi gå till lekparken men det slutade med att vi gick till Randiz och lekte massor. Det var inte så många barn där så Abbe fick hela bebishörnan för sig själv. Sen åt vi tacotallrik och sen lekte vi igen.
  Imorgon  är det jobb igen sen har jag 6 dagar ledighet framför mig.

//Cajza

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar