måndag 12 september 2016

Ledig helg

  Äntligen har jag haft en ledig helg. Jag har jobbat i tre helger i rad och det var lite jobbigt att inte få göra massa roliga saker med familjen. Men jag fixade det och nu fick vi en ledig helg tillsamman. I lördags packade vi in oss i Buicken och åkte till Karlskrona på bilutställning. Vi vann tyvärr inget pris för finaste bil men vi tycker den är fin ändå. Sen sov vi över hos Linnéa och Martin. På kvällen var det lite spontan crusing i stan så Fredde, Martin och två kompisar från Småland (som också va på besök) åkt ut på det och jag och Linnéa och barnen gick till stan och kollade in alla bilar. I söndags var det meningen att vi skulle åkt hem men de ringde från Freddes jobba att han fick ledigt idag och jag var också ledig i dag så vi stannade en natt till. 
  Så i går eftermiddag gick vi till en lekpark och busade med barnen och sen åt vi pizza på kvällen. Abbe blev lite dålig på kvällen med hög feber och snorig. Så inatt har vi inte sovit så mycket men han verkar må lite bättre nu när vi kommit hem.

Trötta pojkar busar






Väntar på godisregnet

Trött kille


//Cajza

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar