söndag 1 februari 2015

Yrsel

Nu med graviditeten så har jag fått lite problem med yrsel. Det kommer när jag tex står i kön i affären eller om det är många människor i ett rum(dålig luft) och varmt. Det kommer inte så att jag svimmar direkt utan det stannar ett tag men om jag inte sätter mig ner och vilar så svimmar jag. Det kan också kommer om jag inte ätit en riktig frukost, som vi inte gjorde idag, Jag och Fredde vaknade tidigt men låg kvar i sängen och kollade på film och sen blev det pannkakor till frukost/lunch. Men det gjorde att jag blev yr och eftersom vi hade planerat att renovera idag så satte Fredde in tältsängen i det rummet vi skulle fixa och så fick jag ligga och vila i den medans han målade. Jag tyckte att jag var ett mycket bra sällskap men somnade när han var färdig med allt och skulle plocka i ordning,Men sen var jag mycket piggare och inte så yr längre så då fixade jag med tvätten, bytte lakan i sängen och dammsög nedervåningen. Dagens middag blev rester ifrån fredags och sen myste vi framför "så ska det låta". Nu sängen för imorgon börjar monster veckan...             




//Cajza

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar