lördag 27 oktober 2012

Klockring

Idag har jag varit i köket nästan hela dagen. Eller halva. Jag har bakat kanelbullar,  kokosbullar, cheescake och köttfärspaj. Så det blev både lite bakning och matlagande. Ni kanske inte riktigt vet vad kokosbullar är? (det är inte kokostoppar). Utan det är istället för kanelblandning i vetebrödet så gjorde jag en marängsmörkräm med kokos i. Mycket goda bullar blev det.  Cheescaken har jag inte smakat på ännu så den vet jag inte om den blev god eller ej. Hoppas det!

Igår när jag var i stan med Linnea och Ängla köpte jag denna klockring...Snygg eller ful?

//Cajza

2 kommentarer:

  1. De cocosbullarna som jag smakade vad super goda, cheesecaken skulle jag gärna smaka din förra älskade jag!! Och klockan super fin!!<3

    SvaraRadera
  2. Ringen är fin och kokosbullarna är goda! :) Kes

    SvaraRadera