tisdag 25 september 2012

Sjuk

Jaha då var det min tur att vara sjuk. Förrförra veckan var det Fredrik som var sjuk och förra veckan var Linnea sjuk. Vi byter av varandra.
Jag har ju lite problem med att jag blir yr lite när som helst och det brukar gå över när jag tagit tabletter. Men  igår gjorde det inte det. Jag var yr hela dagen och när jag kom hem igår kväll hade jag feber. Så idag har jag legat i soffan och vilat. Det är inte så roligt att vara sjuk en tisdag... Det går inget bra på tv:n och jag har läst alla bloggar som finns ( känns det som), kollat på alla kläd och sko hemsidor och läst igenom alla tidningar. klockar är 15.00 och jag har inget mer att göra fören kl 21.00 i kväll. Det är ju inte så att man vill gå upp och städa lite och sen helt plötsligt svimma. Så jag får väll börja om igen. Jag ska läsa bloggar....


//Cajza

1 kommentar:

  1. Stackars lilla Cajsa! Krya på dig! Puss å kram å nip i stjärten! Kes

    SvaraRadera