fredag 28 september 2012

Drömtårta

Idag har jag känt mig lite bättre. Jag har inte varit på praktiken för jag tycker det är bättre att vänta en dag till  och bli riktigt frisk. Men jag har inte bara legat i soffan utan har försökt att göra lite saker samtidigt som jag har tagit det lugnt.
Igår tittade jag på Hela Sverige bakar och där gjorde de drömtårta. Alla lyckades inte så bra så jag tänkte jag ska göra det idag och se om jag är bättre. Så jag gjorde en rulle och den blev ganska bra. När jag hade gjort tänkte jag " nu hade farmor varit stolt över mig".

Linnéa gillade den tror jag!

//Cajza

1 kommentar:

  1. Hej Cajza! Jag tror att din farmor hade varit stolt
    över dej för mycket mer än denna drömtårtan,den ser helt ljuvlig ut, men du kan ju så mycket mer.
    Kram faster K

    SvaraRadera