torsdag 3 maj 2012

Sol i Kristianstad!

Idag har jag och min älskling (Fredrik) varit i stan och skulle shoppa bikini och badbyxor.
Solen sken och vi var ute och gick lite i tivoliparken. Jag provade massor av bikini en kunde inte bestämma mig vilka jag skulle ta, så jag köpte ingen. Fredrik köpte dock ett par shorts och en t-shirt. Så vi åkte hem utan det vi skulle ha i bagaget. När vi kommer hem åker Fredrik till jobbet och då frågar mamma - vill du följa med till stan jag ska till tandläkaren?
- ja det är klart.

När vi kommer till stan har jag bestämt mig för vilken bikini jag skulle ha.

Det blev även tre böcker på rea och två pennor.
//Cajza

3 kommentarer:

  1. Knasigt du är;-) Men bra att mamma fråga så du fick en bikini :-)

    SvaraRadera
  2. Snygg bikini och jag ser att du köpt en trevlig, kunglig bok! :)

    SvaraRadera